×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

Вчитель початкового навчання Накладова Майя Володимирівна та учні 3-Б класу школи І ступеня 8 квітня првели учнівську конференцію «Українська криниця». Адже саме біля криниць збиралася молодь на свята, водила хороводи, жартувала, освідчувалась у коханні. Звідси, напоївши коней, їхали козаки боронити рідну Україну. Вагоме значення при оздобленні мала кольорова символіка: червоний – любов, жага, боротьба, чорний – смуток, нещастя, зелений – весна, оновлення життя. 

В рамках проекту «Ювілей книги» і з нагоди 105-ї річниці написання драми-феєрії «Лісова пісня» вчитель української мови та літератури Кукуруза Лариса Іванівна та учні 6-го класу гімназії 5 квітня провели проблемний семінар «Діамантовий вінець Лесі Українки». Було розглянуто питання: 1) Мистецький подвиг Лесі Українки 2) «Лісова пісня» і Полонщина 3) Міфологічна символіка драми-феєрії 4) Символіка чисел у творі «Лісова пісня» 5) Модель Лесиного світу. Леся Українка в «Лісовій пісні» склала нечуваної сили й краси гімн вільній людині». 

«Жінки і чоловіки є двома половинками людства, те, як   побудовані стосунки між ними, моделює людські стосунки взагалі» (Ріон Айслер)

 Допомогти педагогам зрозуміти істинну суть поняття «ґендер», навчити розпізнавати, усвідомлювати та запобігати ґендерним стереотипам, скерувати учителів на створення оптимальних можливостей для самореалізації у навчально – виховному процесі як хлопчиків так і дівчаток – мета психолого-педагогічного семінару «Гендерні особливості взаєморозуміння», який пройшов 31 березня у вигляді тренінгового заняття. 

30 березня відбулося засідання педагогічної ради з порядком денним:

1. Про методологію використання сучасних освітніх технологій (Доповідач Жалюк С.Л.) 

Виступили:

1) Ренчківська В.В.,  вчитель математики та інформатики, про використання ІКТ на уроках інформатики у школі І ступеня

2) Величко С.М., вчитель початкових класів, про сутність, форми та методи розвивальної технології

3) Ботвін О.О., вчитель англійської мови школи І ступеня, про  використання інтерактивних методів

4) Демчук Н.П., вчитель української мови та літератури, про технологію проблемного навчання

2. Про майстерність класного керівника: його творча ініціатива, вдосконалення методів, форм роботи з учнями   (Доповідач Маївка С.В.)
Виступили:
1) Хмиз В.А.,  класний  керівник 1-Б класу гімназії, про форми й методи роботи класного керівника над морально – етичним розвитком особистості
2) Босюк Т.М., класовод 2-В класу школи І ступеня, про інноваційні форми роботи класного керівника школи І ступеня.
3. Про формування психологічного образу класу і школи (Доповідач Гончаренко Н.Ю.)
Виступили:
1) Солодка О.В., класовод  3-В класу школи І ступеня
2) Кухар М.В., класний керівник 2-В класу гімназії

Канікули – це не лише пора відпочинку, а й пора хороших справ. Навесні кожна господиня прагне прибрати свою господу. Полонська гімназія – це велика педагогічна родина, яка дбає про естетичний та привабливий вигляд навчального закладу. Так, 29 березня педагогічний колектив здійснив трудовий десант з прибирання шкільної території.
           Фоторепортаж