Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

  Шановні відвідувачі сайту!

Ми всі прагнемо жити в сучасному демократичному суспільстві й хочемо бачити своїх дітей повноцінними й активними учасниками процесу розвитку нашої держави.
Ці основи формуються в дитинстві, виховуються в сім’ї, гімназії.
Гімназія складається з трьох головних учасників навчально-виховного процесу – учнів, учителів і батьків. Тісна взаємодія цих груп лежить в основі роботи Ради гімназії.
Рада є одним із сучасних форматів громадської взаємодії, де вчителі знаходяться у відкритому діалозі з учнями та їх батьками. Батьки своїм прикладом можуть продемонструвати дітям реальну участь у державно-громадському управлінні гімназією.
Ось чому в нашому навчальному закладі ми велику увагу приділяємо роботі Ради гімназії. Це форум для обміну досвідом й відпрацювання колегіальних рішень, ефективний інструмент громадського контролю, місце для цікавого обміну думками.
Запрошую батьків, учнів, учителів з активною життєвою позицією взяти активну участь у роботі Ради гімназії.

З повагою голова ради гімназії

Ігор Бондар

Рада гімназії - це постійно діючий у період між загальними зборами (конференцією) орган громадського самоврядування. У своїй діяльності Рада керується Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", Статутом гімназії, типовим положенням про Раду загальноосвітнього навчального закладу. 

  Рада гімназії є найвищим колективним органом самоврядування в навчальному закладі. Рішення Ради гімназії, прийняти в межах повноважень та у відповідності із законодавством, обов'язкові для адміністрації, вчителів, учнів та батьків. На основі рішень Ради гімназії директор має право видавати накази та розпорядження. Рішення Ради гімназії, якщо воно не протирічить чинному законодавству, є остаточними.

 

Метою діяльності Ради є:

  • сприяння демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу;
  • об'єднання зусиль педагогічного і учнівського колективів, батьків, громадськості щодо розвитку гімназії та вдосконалення навчально-виховного процесу;
  • формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління навчальним закладом;
  • розширення колегіальних форм управління навчальним закладом;
  • підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов'язаних з організацією навчально-виховного процесу.

Основними завданнями Ради є: 

  • підвищення ефективності навчально-виховного процесу у взаємодії з сім'єю, громадськістю, державними та приватними інституціями;
  • визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямів розвитку навчального закладу та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню навчально-виховного процесу;
  • формування виховного середовища;
  • створення належного педагогічного клімату в навчальному закладі;
  • сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального досвіду;
  • підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів, творчих пошуків і дослідно-експериментальної роботи педагогів;
  • сприяння організації дозвілля та оздоровлення гімназистів;
  • ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень чинного законодавства щодо обов'язковості загальної середньої освіти;
  • стимулювання морального та матеріального заохочення гімназистів, сприяння пошуку, підтримці обдарованих дітей;
  • зміцнення партнерських зв'язків між родинами гімназистів та гімназією з метою забезпечення єдності навчально-виховного процесу.
Автор : joomla блоги