Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html


    В рамках проекту «День народження» до 170-річчя з дня народження Івана Карповича Карпенка-Карого,
українського  письменника, драматурга, актора, ерудита, одного  з корифеїв українського побутового театру, вчитель української мови та літератури Кукуруза Лариса Іванівна та учні 4-А класу гімназії 29 вересня  провели учнівську наукову конференцію «Великий обсерватор життя».

Іван Карпенко-Карий утвердив жанр комедії в українській літературі як універсальну форму художнього відображення життя, показ найрізноманітніших проявів взаємин між людьми, їхнього внутрішнього світу в контексті національних і загальнолюдських цінностей.

Продовжуючи роботу над проектом «Ювілей книги», було відзначено і 125-річний ювілей трагікомедії Карпенка-Карого «Сто тисяч», основною темою якої є сатира на людську жадобу.

 “Сцена - мій кумир, театр – священний храм для мене” – ці слова якнайповніше характеризують життєвий шлях видатного українського драматурга.

Вересень у гімназії був особливо визначний на цікаві події у шкільному житті. Також у вересні на посвяту в школярі пройшли найменші учні нашої шкільної родини. У цікаву подорож погукали казкові героїї, разом з якими  першокласники на відмінно виконали завдання і отримали подарунок. У цей святковий день у дітей був гарний настрій. Вони веселі та гарно вбрані прийшли до актової зали, де їх чекали неймовірні пригоди. 

Фоторепортаж.

 

Вже 14 рік  поспіль щороку 26 вересня  в країнах світу відзначається  Європейський день мов. Це свято було започатковано Радою Європи і підтримане Європейським Союзом 6 грудня 2001 року. Його виникнення пов'язане з тим, що нове тисячоліття ЮНЕСКО оголосило століттям поліглотів.Члени клубу «Лінгвістичний серпантин» та його керівник Мельник Ірина Омелянівна, вчитель англійської мови, провели прес-конференцію для гімназистів. Вони наголосили, що знати як мінімум ще одну мову – це не просто норма в сучасному світі, але й необхідність. 

 В рамках проекту «Ювілей книги» вчитель зарубіжної літератури Березова Світлана Євгенівна та учні 4-А класу гімназії ознайомили з життям і творчістю Мігеля де Сервантеса Сааведри та відзначили 430-у річницю з дня виходу роману «Галатея», який належав до модної в ті часи пасторальної літератури і користувався надзвичайною популярністю у читачів.

Ми у своєму житті вміємо виражати різні емоції, наша міміка дуже багата й різноманітна. Загальновідомо, що 80% інформації наш співрозмовник отримує через невербальні канали сприйняття: міміку, жести. Спілкуючись в Інтернеті, ми використовуємо смайлики для висловлення настрою.

19 вересня у неминучого атрибуту електронного повідомлення - смайлика - день народження. Саме 19 вересня 1982 профессор університету Карнегі-Меллона Скотт Фалман уперше запропонував використовувати три символи, що йдуть підряд - двокрапка, дефіс і заслони - для того, щоб позначати "усміхнене обличчя" в тексті, який набирається на комп'ютері. Це було серйозним поповненням електронного лексикону.
Так учні гімназії також відсвяткували день народження смайлика, танцюючи флешмоб та Гончаренко Н.Ю. із учнями мали змогу подискутувати на тему "Людські емоції".

          Відеогалерея та фотогалерея