×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

4 листопада 2015 року  було проведено психолого- педагогічний семінар на тему "Роль учителя у самореалізації та самоствердженні учня". 

Тренінгова форма проведення сприяла активізації діяльності педагогів під час роботи в групах, їх творчому підходу до висвітлення питань семінару.

Фоторепортаж

Найкращі твори Квітки-Основ’яненка одними з перших представляли українську        літературу європейським читачам. 28 жовтня в рамках проекту «Ювілей книги» вчителем  української мови та літератури Маліновською Аллою Альфредівною та учнями 5-А та 5-Б  класів гімназії було відзначено 180 років комедії «Сватання на Гончарівці». На розсуд    глядачів було представлено п’єсу та вікторину. Завершилося свято чаюванням.
  Фоторепортаж зі свята

Вчитель української мови та літератури Маліновська Алла Альфредівна та учні 5-А та    5-Б класів гімназії 28 жовтня провели науково-практичну учнівську конференцію «Неодцвітне  слово   Квітки-Основ’яненка».

Квітка-Основ'яненко має почесне ім'я «батька української прози». Його повісті, сюжети  яких розгортаються поза соціальними конфліктами, з ідеально-побожними героями, є типовим  зразком українського сентименталізму. Творчість Квітки-Основ'яненка справила значний  вплив на подальший розвиток української літератури, зокрема так званої етнографічної  школи. І. Бецький, видавець альманаху Молодикъ, писав, що Квітка-Основ’яненко «... могъ,  по своему несомнѣнному, самородному таланту, одинъ поддержать самостоятельность  малороссійской литературы ...»

Фоторепортаж із конференції

 

 

Фото дня у стилі «Clasic Fashion»

Відповідно  до  Положення  про  підготовку і проведення  „Тижня БЖД дитини” у Полонській гімназії, з метою закріплення у гімназистів уявлень про можливі небезпечні ситуації природного, біологічного, техногенного, медичного характеру, відпрацювання стереотипів поведінки в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій   з  19 по 23 жовтня 2015 року в гімназії був  проведений  Тиждень знань з безпеки  життєдіяльності.

 Впродовж тижня були здійснено ряд заходів. Оскільки, саме так можна виховати у дітей навички безпечної поведінки, де на прикладах роз’яснюють, які дії можуть спричинити біду. Позитивні емоції та нові знання отримали всі учасники дійства.