- Деталі
-
Опубліковано: 24 лютого 2016
Вшановуючи 145-річний ювілей від дня народження видатної української поетеси і письменниці Лесі Українки, вчитель української мови та літератури Молодоженя Оксана Вікторівна для учнів гімназії 24 лютого провела літературну вікторину «До Лесі наша думка лине …»
- Деталі
-
Опубліковано: 20 лютого 2016
- Деталі
-
Опубліковано: 19 лютого 2016
Чим відрізняється кролик від зайця? І що між ними спільного? Думається, що ці питання хвилюють багатьох. Тому учні 3-В класу школи І ступеня разом із вчителем-класоводом Солодкою Ольгою Василівною вирішили розглянути ці питання на учнівській конференції «Чим відрізняється заєць від кролика?», яку провели 19 лютого.
- Деталі
-
Опубліковано: 16 лютого 2016
На теле- і кіноекранах ми щоденно бачимо калейдоскоп людських облич, які відрізняються один від одного кольором шкіри, волосся, очей, формою голови. Багато людей вирізняються одягом, способом життя. Але всі вони разом складають людство — населення Землі. Незважаючи на всю різноманітність, людство єдине і живе у спільному домі, що має назву Земля.
Скільки ж людей живе на Землі? Що таке людські раси? Чим вони відрізняються одна від одної? – питання, які розглянули 16 лютого учні 3 – Б класу школи І ступеня та вчитель англійської мови Ліпінська Юлія Леонідівна на учнівській конференції «Скільки людей на Землі?»
- Деталі
-
Опубліковано: 16 лютого 2016
Згідно переконання В.Сухомлинського, дуже важливо, щоб кожне покоління мало духовне життя та моральні цінності. Тому згідно його переконань ми намагаємося кожну дитину вчити і вчити, адже вона живее не в пустелі, а серед людей і кожен її крок відбивається на ближньому, тому що вона кудись іде з якоюсь метою; кожне її слово відгукується в душі іншої людини, але як воно відгукнеться залежить від неї самої. Уже те, що дитина дивиться на навколишній світ і бачить його, – приховує в собі добро і зло: все залежить від того, що вона бачить і як бачить. Дитяче серце чутливе до заклику творити красу й радість для людей – важливо тільки, запевняв В.Сухомлинський, щоб слідом ішла праця. Дитина, яка відчуває, що своїми вчинками приносить радість ближнім, змалечку навчатиметься узгоджувати власні бажання з інтересами людей, а це важливо для виховання доброти й людяності, без якої немає совісті, немає справжньої людини. Тому усі учні гімназії долучилися до проекту «Даруємо позитив», в рамках якого гімназисти добирали різноманітні форми роботи із молодшими школярами. Сподіваємося, що такі форми роботи краще згуртують учнівські колективи.