×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

 

В лютому було проведено пять учнівських науково-практичних конференцій:

20 лютого - Засідання дискусійного клубу «Мелодія кохання» – Березова Світлана Євгенівна, Гончаренко Ніна Юріївна та учні 6-Б класу гімназії

25 лютого  – Неймовірна подорож могутніми фортецями у повісті Зірки Мензатюк «Таємниці козацької шаблі» Огойко Наталя Вікторівна та учні 1-Б класу гімназії

26 лютого – Ходімо їсти бабусю! (роль розділових знаків у мовленні людини) – Маліновська Алла Альфредівна та учні 1-А класу гімназії

27 лютого – Що ми знаємо про страуси – Солодка Ольга Василівна та учні 3-А класу школи І ступеня

27 лютого – Зимові Олімпійські ігри – Шевчик Сергій Андрійович та учні 4-В класу школи І ступеня

  У ще зимові дні, коли весна ближче з кожним днем, з кожним все більш впевненим променем сонця, з кожним все більш світлим і довгим вечором, в серцях людей прокидається  вічний голод ніжності, любові і ласки. Чомусь саме в цей час душа хоче тепла. І в ці дні кожен переживає любов гостріше: хтось ту, яка в самому розквіті, хтось ту, яка тільки має прийти. 
   20 лютого в Полонській гімназії відбулося засідання дискусійного клубу "Мелодія кохання". Старшокласники, вчителі та практичні психологи Полонської гімназії, Полонської ЗОШ І-ІІ ступенів №6, Полонської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, Полонського НВК №2 "Загльноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7-дошкільний навчальний заклад" та Новоселицької ЗОШ І-ІІІ ступенів взяли активну участь у дискусії щодо особливостей підліткового кохання, диференціації поняття "кохання" та "закоханість", здійснили подорож до книг про перше кохання через призму психології.
  Ведучими були вчитель зарубіжної літератури Світлана Євгенівна Березова та практичний психолог гімназії Ніна Юріївна Гончаренко. Учасники активно обговорювали питання дискусії.  Панувала творча, невимушена атмосфера. 

 

Звіт педагога – це форма представлення досвіду, що відображає цілісну систему роботи. Головна мета – ознайомити колег з результатами методичної діяльності з обраної проблеми або теми, визначити професійну компетентність та провести самоаналіз  педагогічної діяльності.

Завданням педагога, зацікавленого в результатах своєї праці, є постійний творчий пошук, системна робота, апробація нових, нетрадиційних форм і прийомів навчання та виховання і, водночас, вдосконалення та відшліфування давно відомих, традиційних. 

Досягнення висот педагогічної майстерності потребує максимальних особистих зусиль, енергії, природних нахилів і здібностей, величезної працездатності і, найголовніше, – безмежне бажання стати педагогом-майстром.

Педагогічна майстерність – це високе мистецтво навчання і виховання, доступне кожному педагогові, що постійно вдосконалюється; це єдність знань, методичних умінь, мовної культури, педагогічної техніки, такту й оптимізму.

Висока результативність у роботі дає педагогу привід називатися майстром. Майстерність – це почерк професіонала в будь-якій діяльності.

Для того, щоб наші вихованці досягли успіху, ми – педагоги ніколи не повинні зупинятися на досягнутому, постійно бути в творчому пошуку, займатися самовдосконаленням. Адже за нами покоління з життєздатних, свідомих та творчих людей – наше майбутнє, майбутнє України.

З 11 лютого по 16 лютого 2020 року продовжено карантин у зв’язку із значним ростом захворюваності серед учнів закладів освіти громади та з метою недопущення подальшого розповсюдження гострих респіраторних вірусних інфекцій та грипу серед учасників освітнього процесу. Навчання розпочнеться 17 лютого.

Учителю необхідно постійно вчитись, учитись один в одного. І кращим стимулом для цього має стати взаємообмін професійним досвідом.

Професійна майстерність завжди є плодом досить тривалої практичної праці вчителя. Але праці осмисленої, наповненої вдумливими роздумами над усілякими проблемами своєї професійної діяльності.

Кожен сучасний педагог – це блискучий полководець, який має свої тактики та стратегії щодо отримання перемоги. 4 лютого такими полководцями відчули себе педагоги, які проводили майстер-клас. На них вчителі демонстрували власні педагогічні «родзинки», ділились своїми методичними секретами використання інноваційних форм роботи.