Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

Канікули – пора відпочинку для дітей. А от для вчителів – це час вдосконалення власного професійного рівня, практичне опанування нових сучасних методик і технологій, пізнання себе та навколишнього світу крізь призму психології, вдосконалення інформаційних компетентностей.

Так, у нашому закладі в канікулярний період вирувала робота.

На засіданні педагогічної ради Марченко Г. О. ознайомила усіх зі змінами та основними пріоритетами нового  «Закону про освіту».

Методичний тренінг «Граючись – навчаємось» сприяв практичному оволодінню інноваційними методами і прийомами навчання ( «фішбоун», «інсерт», «клостер» тощо).  

Шкільний психолог провела семінар на тему «Профілактика виникнення та подолання проявів бумінгу в дитячому середовищі».

Педагоги гімназії практично вправлялися у створенні власних блогів.

Канікули пройшли з великою користю. Пізнали чимало нового. Отже, «повний вперед» на шляху впровадження нового!

31 жовтня відбувся семінар вчителів трудового навчання на тему «Розвиток життєвої компетентності на уроках трудового навчання як умова формування гармонійної особистості».  В роботі семінару взяли участь Л. Низовець, методист відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради ОТГ, та Л.Шемелюк, керівник методичного об’єднання вчителів трудового навчання. Досвідом роботи поділилися вчителі гімназії А.В.Рибачок і В.В.Позигун та провели майстер-клас з виготовлення іграшки з фетру і рамки для фото.

Ефективними технологіями масової роботи ШБ щодо формування здорового способу життя серед учнів є проведення заходів, спрямованих на попередження, профілактику певних поведінкових ризиків.

В рамках місячника було оформлено тематичну виставку «Здоров’я нації», біля якої проьягом місяця проводились інформхвилинки профілактичного змісту .

Цікаво пройшов квест «Рухова активність- здоровий спосіб життя», у якому брали участь учні молодшого та старшого віку.

Темі збереження здоров’я була присвячена клубна година для учнів початкових класів «Подорож країною здоров'я". А дев’ятикласники провели прес-конференцію для старшокласників «Знати, - щоб жити»:

 «…Ми розповімо вам і застережемо від біди, яка чатує на нас кожного дня і на кожному кроці-АЛКОГОЛІЗМ, КУРІННЯ, НАРКОМАНІЯ, ТОКСИКОМАНІЯ, СНІД!»

 

 В жовтні 2017-2018 н.р. було проведено шість учнівських науково-практичних конференцій:

18 жовтня – Король Валентина Йосипівна та учні 7-А класу гімназії – «The Role Of
Education In Our Life»

19 жовтня – Маївка Світлана Вікторівна та учні 1-Б класу гімназії – «Зорові ілюзії і обман зору – чому це можливо?»

25 жовтня – Маліновська Алла Альфредівна та учні 3-Б класу гімназії – «Розділові знаки в нашому житті»

26 жовтня – Молодоженя Оксана вікторівна та учні 2-В класу гімназії – «Павло Глазовий – найулюбленіший український «сміхотерапевт»

26 жовтня – Шермер Алла Миколаївна та учні 7-Б класу гімназії – «Цікава астрономія»

27 жовтня – Хмиз Вікторія Анатоліївна та учні 3-Б класу гімназії – «Історична мозаїка в математиці»

24 жовтня в гімназії відбувся семінар  практичних психологів, соціальних педагогів  та вчителів зарубіжної літератури «Методичний та психологічний супровід інтеграції освітнього процесу на засадах Концепції нової української школи». Розглядалися ключові компетентності за Концепцією нової української школи, можливості інтегрованих уроків, що можуть детермінувати якість соціально-психологічного забезпечення освітнього процесу. Учасники семінару відвідали інтегровані уроки зарубіжної літератури та психології, а також брали участь у тренінгових заняттях з підвищення компетентності педагогів та фахівців психологічної служби.