Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

Є три види читачів: перший – це той, хто насолоджується, не розмірковуючи; другий – хто судить, не насолоджуючись, і третій, серединний, - хто судить, насолоджуючись, і, насолоджуючись, розмірковує. До третього належить учениця 3-А класу гімназії Цішевська Дарина, яка взяла участь у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу «Найкращий читач України» і здобула перемогу, виборовши перше місце. Отож, Дарино, нехай книга приводить тебе до нових перемог!

В Україні чимало чудових природних чудес (їх не лише сім): замків, фортець, церков...  Адже вони не просто красиві чи видовищні - у них є своя особлива історія. 16 березня учні 6-А класу гімназії та вчитель історії Вельгас Іванна Адамівна на учнівській науково-практичній конференції «Замки України» розповідали про маловідомі замки та фортеці  України, які неодмінно варто відвідати.

Система освіти Німеччини — одна з найстаріших у світі. Вона має такі якості як надійна, престижна, якісна, і навіть доступна. Вчитель німецької мови Солодка Наталя Миколаївна та учні 4-А класу гімназії 16 березня провели учнівську конференцію «Освіта в Німеччині».

"Перед минулим - зніміть капелюхи, перед майбутнім засукайте рукава"
Розкрити значення Пересопницького Євангелія як національної реліквії, унікальної пам’ятки культури і мистецтва, четвертого символу України; з’ясувати історію створення Пересопницького Євангелія; ознайомити з факсимільним виданням Пересопницького Євангелія – ось завдання, які поставили вчитель історії Груша Людмила Григорівна та учні 1-х класів гімназії 14 березня на учнівській  конференції «Пересопницьке Євангеліє – скарб минулого, святиня сьогодення». 

Найбільше багатство кожного – розум, тому у житті треба постійно вчитися, щоб багато знати, пізнавати дивовижний світ, що оточує нас.

Проте відомо, що людина не може знати все, якою б мудрою вона не була. Але людський інтелект дуже гнучкий, і існує безліч вправ, здатних дати йому необхідний імпульс на цілий день. Для розумного мислення наш мозок потребує всього три речі: тренувати розумові процеси, черпати багато інформації і вміти концентруватися на проблемі або ідеї.

 Учні гімназії ознайомилися із 17 простими діями, які рекомендується робити кожен день, щоб допомогти своєму розуму розширити свої можливості і стати розумнішими.