×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

 

В листопаді було проведено три учнівських науково-практичних конференції:

19 листопада – Молодіжні субкультури: плюси і мінуси – Ренчківська Вікторія В’ячеславівна та учні 4-А класу гімназії

19 листопада – Екологічні проблеми сучасності – Маївка Світлана Вікторівна та учні 3-Б класу гімназії

20 листопада – Валентина Степова – подільський соловейко – Нікончук Назар Іванович та учні 3-А класу гімназії

 

19 листопада в гімназії було проведено семінар вчителів англійської мови Полонської ОТГ. На семінарі розглядались нові підходи до проведення уроку англійської мови у початковій школі відповідно до засад НУШ.

Розпочала семінар завідуюча методичним кабінетом відділу освіти, молоді та спорту Полонської ОТГ Наталія Багінська, яка ознайомила зі шляхами досягнення ефективності уроку англійської мови.  

Вчителі Полонської гімназії в практичному модулі:

-          ознайомили із ігровими прийомами навчання (Яськова Л.М.);

-          провели квест “Treasur Island” (Ліпінська Ю.Л.);

-          тренінг «Фоми роботи у початковій школі»(Ботвін О.О.).

Семінар пройшов змістовно, насичено та цікаво.

 Педагогічний колектив і техпрацівники гімназії 1 листопада приводили до ладу шкільне подвіря, прибираючи опале листя, впорядковуючи територію, майданчики та стадіон. Всі працювали з натхненням, бо з роками стає все дедалі актуальнішим вислів Антуана де Сент-Екзюпері: «Встав зранку, вмився, привів у порядок себе  - приведи в порядок і свою планету».

Давайте почнемо робити світ кращим із себе, підтримаємо потаємну мрію кожного з нас – жити в чистому світі з чистими думками.

Фоторепортаж 

Сучасний вчитель повинен мати так звану ІКТ-компетентність, тобто вміння працювати з сучасною цифровою технікою і володіти сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями. ІКТ-компетентність заслуговує на особливу увагу тому, що саме вона дає можливість особистості бути сучасною, активно діяти в інформаційному середовищі, використовувати найновітніші досягнення техніки в своїй професійній діяльності. Саме з цією метою  на засіданні педагогічної ради 30 жовтня було розглянуто основне питання «Про формування цифрової культури педагогів». Вчителі активно брали участь в обговоренні, готували власні презентації, креативно представляли свої досягнення та наробки. Ми повинні розвивати в дітях навички, які допомогають їм досягнути успіху. Тому наступне питання засідання: "Про аналіз результатів ЗНО та алгоритм дій педагога щодо успішних навчальних досягнень випускника загальної середньої освіти".

По обговорених питаннях прийнято відповідні рішення.

Упевнені, що подібні заходи сприяють інтеграції учителів у всесвітню освітню діяльність та спонукатимуть наших педагогів до нових звершень.

  Міжнародний мовно-літературний конкурс є вшануванням творчої спадщини видатного сина українського народу Тараса Григоровича Шевченка. Проводиться  він з метою виявлення творчо обдарованої учнівської та студентської молоді, майбутньої плеяди літературних митців, розвитку їхнього творчого потенціалу, виховання у молодого покоління українців поваги до мови і традицій свого народу, підвищення рівня мовної освіти в Україні і за її межами. 26 жовтня відбувся ІІ етап Х Міжнародного мовно-літературного конкурсу. Перемогу здобули: Житченко Богдан, здобувач освіти 5-Б класу гімназії, диплом І ступеня (вчитель  Демчук Н.П.), Качуровська Ангеліна, здобувач освіти 1-А класу гімназії (вчитель  Маліновська А.А.), Луцак Назарій, здобувач освіти 3-Б класу гімназії (вчитель  Огойко Н.В.) та Горбач Олександра, здобувач освіти 4-А класу гімназії (вчитель Молодоженя О.В.), дипломи ІІ ступеня.

Щиро вітаємо переможців та їх наставників, бажаємо творчої наснаги й подальших успіхів!