Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

Альберт Ейнштейн стверджував, що гра – вища форма дослідження. Саме у формі гри-квесту 4 січня було проведено методичний семінар.

У літературі поняття "квест" означає  подорож персонажів до певної мети через подолання труднощів. Тому перед педагогами було завдання - подолати перешкоди та поповнити свій педагогічний арсенал новими методами та прийомами роботи.

В ході гри педагоги демонстрували:

ü     вміння нешаблонно мислити,

ü     вміння продукувати оригінальні ідеї,

ü     ініціативність та творчість

Своїми  педагогічними «скарбами» ділились Павленко І. П., Кукуруза Л. І., Шевчик В. І., Бондар Н. В., Сайчук І. В. та Паламарчук Н. Ю.

Квест пройшов невимушено та цікаво. Вчителі отримали естетичну насолоду від творчого напруження своїх інтелектуальних і фізичних сил.

 

В грудні було проведено  шість учнівських науково-практичних конференцій:

07 грудня – Як подорожує краплинка води – Кондратюк Галина Анатоліївна та учні 1-х класів школи І ступеня

11 грудня – Феномени людського організму: наукова точка зору – Бондар Наталя Василівна та учні 5–А та 5-Б класів гімназії

17 грудня – Різдвяна подорож – Атаманюк Тетяна Миколаївна та учні 3-А класу гімназії

18 грудня – «Як серцю висловить себе? Чи ж зрозуміє хто тебе?» (сторінками творів Тютчева)  Березова Світлана Євгенівна та учні 7-А класу гімназії

26 грудня – В гостину до Михайла Стельмаха – Молодоженя Оксана Вікторівна та учні 3-В класу гімназії

27 грудня – Хайп як елемент сучасної культури – Нікончук Назар Іванович, Рибачок Антоніна Валентинівна та учні 7-А класу гімназії

З 01 по 30 листопада 2018 року, з метою виявлення та підтримки обдарованої учнівської молоді, розкриття її здібностей, формування в учнів інтересу до вивчення економіки та математики на основі розвитку творчого мислення та дослідницьких здібностей, було проведено обласний конкурс з математики та економіки. Переможцем даного конкурсу з роботою «Сімейна економіка в господарстві країни» став учень 6-Б класу гімназії Рибачок Ярослав (диплом ІІІ ступеня).

З 02 по 08 грудня у м. Києві Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді та фізичний факультет  Київського національного університету ім. Т. Шевченка, з метою проведення підготовки учнів до участі у ІІІ, IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики, ознайомлення з досягненнями та невирішеними задачами сучасної фізики, провели Зимову школу з фізики та експериментальну олімпіаду з фізики. Учень 7-Б класу гімназії Платонов Владислав взяв участь у Зимовій школі та отримав диплом ІІІ ступеня за успішний виступ на підсумковій олімпіаді.

 Вітаємо з перемогою! Бажаємо нового зорепаду успіхів!

 

 

З метою виявлення і підтримки обдарованої учнівської молоді, примноження інтелектуального потенціалу держави, підготовки майбутньої наукової зміни 13 грудня 2018 року на базі Новоселицької ЗОШ І-ІІІ ступенів проведено І етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України. У конкурсі було представлено 15 робіт учнів гімназії. Вони працювали у відділеннях:

§  Літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства – 1 робота;

§  Мовознавства – 1 робота;

§  Філософії та суспільствознавства – 1 робота;

§  Математики – 3 роботи;

§  Комп’ютерних наук – 1 робота;

§  Фізики та астрономії – 2 роботи;

§  Економіки – 2 роботи;

§  Хімії та біології – 3 роботи;

§  Екології та аграрних наук – 1 робота.

 За рішенням журі І етапу конкурсу до участі у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт  учнів-членів МАН України рекомендовані роботи: Андрушко Анастасії Володимирівни (7–А кл., секція: історичне краєзнавство), Кліща Максима Юрійовича (5–Б кл., секція: прикладна математика), Платонова Владислава Миколайовича (7–Б кл., секція: експериментальна фізика), Падун Даші Миколаївни (6–Б кл., секція: мікроекономіка та макроекономіка), Лех Віти Володимирівни (7–А кл., секція: психологія), Будник Тетяни Олегівни (7–Б кл., секція: екологія).

Такі перемоги допомагають учневі перевірити власні сили, самоствердитись і будувати подальшу траєкторію особистісного зростання.

Дирекція висловлює подяку педагогічним керівникам, які підготували учнів до І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково - дослідницьких робіт  учнів-членів МАН України: Рибачок А.В., Бадрак Т.І., Шермер АМ., Салюк Л.В., Гончаренко Н.Ю., Маївці С.В., Бондар Н.В., Кукурузі Л.І., Гаврилюк М.М., Березовій С.Є., Вишневській О.П.