Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

       З метою підвищення мотивації до вивчення англійської мови та розвитку творчого потенціалу та організаторських здібностей учнів  вчитель англійської мови Король Валентина Йосипівна та учні 6-го класу гімназії 24 листопада провели учнівську науково-практичну конференцію “Nonverbal Communication”.

 

20 листопада у гімназії був проведений захід «Права дитини у вигляді цікавих запитань і завдань», приурочений до Всесвітнього дня прав дитини, Паламарчук Наталією Юріївною.

Учнями було обговорено багато різних питань, що стосуються прав дитини. Зокрема, учні  ознайомилися з Конституцією України та Конвенцією ООН про права дитини, в яких прописані дитячі права на освіту, розвиток власних здібностей, користування рідною мовою, сповідування певної релігії тощо. Також діти повторили основні загальнолюдські права, що має кожна особа, а також згадали визначення таких понять як «громадянин», «громадянство», «родина», «рід» та інші.

 У ході спілкування Наталія Юріївна торкнулася теми імені, що належить людині. Вона розповіла, що при народженні кожній дитині дається ім’я, але якщо воно не подобається, то по досягненні віку 16-ти років його можна змінити. 

 

З метою формування в учнів поняття «толерантність»,  розвивати соціальну інтуїцію, чутливість, формувати толерантне ставлення до оточуючих,  до суспільства,  до певних ситуацій, відпрацювання навичок безконфліктного спілкування, розвитку фантазію, творчих здібностей з учнями гімназії проведено тренінг «Уроки толерантності».

   

У час наукових злетів, технічного прогресу і високих технологій зла і жорстокості не поменшало, вони на кожному кроці чатують на юні людські душі. Зло – багатолике, воно проявляється як егоїзм, душевна черствість, байдужість – страшні хвороби сучасності. І зароджуються вони тоді, коли дитина робить перші кроки в житті. Жорстокість, садизм підлітків – це вже квіточки, а коріння – у дитинстві. Тому треба учнів учити не бути слабкодухими, без принциповими, байдужими та жорстокими, виганяти зі своїх душ егоїзм, заздрість – корені безвілля, страху, бездуховності.

 

Тому у п’ятницю, у Міжнародний день добра,  ми ознайомили учнів із традиціями доброчинності як історичними та духовними надбаннями українського народу, його національною спадщиною, навчили критично ставитися до своїх вчинків, аналізувати матеріали із різних джерел, розвивали почуття доброти. 

 

 

 
Вітер … Звичайне природне явище, на яке люди особливо й не звертають уваги. Вітер всюди, і він звичайний нам, як, наприклад, птахи, небо або сонце. Проте на запитання – звідки ж все-таки береться вітер? - може відповісти далеко не кожний дорослий чоловік.  Вчитель англійської мови Ботвін Оксана Олексіївна та учні 4-Б класу школи І ступеня 12 листопада спробували дати відповідь на цю «загадку» на учнівській конференції «Звідки береться вітер?»