Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

29 квітня в гімназії відбулося неповторне, незвичайне свято – свято прощання зі школою. Подія, яка зібрала всіх, спонукала до теплих слів, щирих зізнань, душевних спогадів. Одинадцять років тривала шкільна казка, але вона закінчилася. Сьогоднішні випускники прийшли до гімназії з широко розкритими очима, чекаючи дива. Вони були подібні чистим, білим сторінкам, на яких вчителі писали свій текст, створювали людину. Кожна людина народжується із зерням в руці, тільки треба знайти поле, де це зерно найкраще проросте. Ваша доля – у ваших руках. Будьте мудрими, бо мудрість – це поєднання розуму і доброти. Принесіть в своє майбуття щастя, добро, мудрість і справедливість, насолоджуйтесь щасливими миттями вашого життя!
Фоторепортаж зі свята 

Творчість – це ключовий навик 21 століття, потрібний у всіх сферах і дисциплінах. Заклик до творчості та інновацій в світ став однією з найважливіших та необхідних подій. 27 квітня на базі гімназії проведено семінар вчителів фізики на тему «Креативна освіта як умова розвитку творчої особистості в процесі викладання фізики». В ході роботи семінару було розглянуто інформаційно-теоретичний модуль, практичний та підсумково-рефлексійний. 

Нерозумні дії людей на планеті Земля у найближчий час можуть повернутися великими  нещастями, бідами усього людства. З чого треба почати свої дії? Що ж можемо ми зробити для навколишнього середовища?  Саме такі питання ставили 27 квітня на учнівській конференції учні 2-А класу школи І ступеня разом із вчителем початкового навчання Книш Людмилою Іванівною.

З давніх-давен люди завжди вигадували, яким чином перебратись з одного  на інший берег? Спочатку вони прокладали шлях гілками, деревами. Згодом  з’явилось слово „міст” – споруда, що прокладає дорогу над перешкодою. Зараз міст – це не просто інженерна споруда, призначена для переправи  через водойми або ущелини,  сьогодні кожен міст – це ціла історія, своя неповторна доля. Та й архітектура  у багатьох мостів просто вражаюча! Учні 5-Б класу гімназії та вчитель зарубіжної літератури Поведа Наталія Вікторівна 26 квітня мандрували мостами до незвіданих берегів на учнівській конференції «Памятки архітектури: мости» 

25 квітня відбулась науково-практична конференція по роботі над проблемою «Використання інноваційних технологій як умови модернізації освіти та особистісного розвитку субєктів навчально-виховного процесу». На конференції розглядались питання впровадження інноваційних освітніх технологій, робота навчального закладу за новими Державними стандартами, робота предметних кафедр тощо. З доповіддю виступила заступник директора Жалюк Світлана Леонідівна, яка розповіла про хід реалізації науково-методичної проблеми на І етапі, визначила перспективи подальшого розвитку.