Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

У розпалі весняні канікули, а вчителі продовжують підвищувати свою професійну компетентність. Так, 27 березня проведено флештренінгове заняття «Повір у себе» з метою підвищення психологічної компетентності педагогів, розвитку впевненості та подолання психологічних бар’єрів.

 

В березні було проведено сім учнівських науково-практичних конференцій:

01 березня Числові послідовності в історичному аспекті Хмиз Вікторія Анатоліївна та учні 5-А класу гімназії

14 березня В історії квітів – частина історії людства Жолобова Марія Ізмаїлівна та учні 2-Б класу гімназії

14 березня – Чим запам’яталися нам 90-ті – Рибачок Антоніна Валентинівна та учні 6-А класу гімназії

15 березня Places of interest in London Молодоженя Наталія Володимирівна та учні 2-А класу гімназії

21 березня – Чому верба зацвітає найперша? – Шевчик Валентина Іванівна та учні 2-В класу школи І ступеня

21 березня – Чому арахіс називають земляним горіхом? – Величко Світлана Микитівна та учні 3-А класу школи І ступеня

22 березня – Яка мова офіційна в США? – Ботвін Оксана Олексіївна та учні 3-А класу школи І ступеня

Атестація — це певний етап професійного життя, нова точка відліку в роботі педагогічних працівників. Ця процедура є традиційною і обов’язковою, вона є необхідною для покращення освітнього процесу в цілому. Атестація підтверджує рівень професіоналізму. Майстерність педагога відточується роками. Особистість учителя, його професійна компетентність, ерудиція, інтелект і багатство душі залишаються вирішальними важелями, що забезпечують ефективність усього процесу навчання. Становлення вчителя-професіонала залежить від рівня його наукової підготовки, від рівня загальної та професійної культури. 

20 березня пройшла атестація педагогів Полонської гімназії. Було проатестовано 18 вчителів. Під час проведення атестації комісія прагнула створити комфортний психологічний клімат та довірливі стосунки.    

           Атестація пройшла вдало, організовано та прозоро.

«Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то починається відставання» (В.Сухомлинський)

       З 12 по 19 березня в гімназії пройшли творчі звіти вчителів, що атестуються. Педагоги презентували свою педагогічну діяльність, її інноваційність та результативність.