Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

 09 грудня в загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №4  відбулося урочисте відкриття І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України. Начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту Полонської РДА Сітарський В.В. привітав присутніх з початком роботи та наголосив, що  ту справу, яку робить Мала академія наук, важко переоцінити. Вона дає путівку в наукове життя найбільш перспективним людям нашої держави.

Непересічна особистість формується в дитинстві. Адже захоплення улюбленою справою багато в чому визначає подальшу долю людини в дорослому віці, наповнює життя змістом, розкриває перспективи. Такими особистостями без перебільшення можна назвати команду гімназії.  Адже 8 учасників будуть гідно представляти наш район на ІІ (обласному) етапі. Це учні 7 класу гімназії: Вязьміна Іванна (секція «Українська література»), Соснова Дана (секція «Історичне краєзнавство»), Луцак Владислав (секція «Математичне моделювання»), Березова Тетяна (секція «Мікроекономіка та макроекономіка»), Рибачок Дарина (секція «Біологія людини»), Киба Марія (секція «Зоологія, ботаніка»), Тютюнік Ольга (секція «Психологія») та учениця 6 класу Дем’яненко Марія (секція «Прикладна математика»).

Адміністрація школи виносить подяку за актуальні наукові роботи, гарні результати контрольних робіт та гідний захист лауреатам I туру МАН та їх науковим керівникам.

Ваші перемоги попереду! Ми віримо - ви зможете!

Фоторепортаж 

 В рамках проекту «Ювілей книги» учні 3-х класів школи І ступеня разом з вчителями-класоводами Накладовою Майєю Володимирівною, Бобрівник Надією Володимирівною та Солодкою Ольгою Василівною відзначили 135 років «Пригоди Піноккіо» Карло Коллоді.

Піноккіо став одним з найвідоміших казкових персонажів. Його образ має певне педагогічне значення: кожен раз коли Піноккіо бреше у нього збільшується ніс і він обертається у хлопчика тільки тоді, коли допомагає іншим. Таким чином, через цей образ діти мають усвідомлювати наслідки нечемної поведінки та винагороди за добрі вчинки.

Про пригоди маленької дівчинки (не більше дюйма на зріст) говорили на ювілеї книги учні 1-х класів школи І ступеня. Разом з вчителями-класоводами Величко Світланою Микитівною, Янчук Валентиною Василівною та Савчук Зіною Йосипівною поринули в чарівний світ казки данського письменника Ганса Крістіана Андерсена «Дюймовочка».

 

 Птахи приваблюють увагу своїм дзвінким і мелодійним співом, різноманітним яскравим, красивим забарвленням, граційним польотом, цікавою поведінкою, своєрідними "танцями" та іншими біологічними особливостями. Спостерігати за птахами в їхньому природному середовищі – справжня насолода. Вони - наші надійні та вірні друзі, про яких, безумовно, слід знати. Вчитель початкових класів Руда Галина Анатоліївна та учні 3-А класу школи І ступеня 27 листопада на учнівській конференції «Цікава орнітологія» говорили про те, що знання про птахів  розширюють кругозір людини,  роблять життя повнішим, красивішим. 

 

 

27 листопада 2015 року в початкових класах було проведено День казки «Казка в гості завітала». Березова Світлана Євгенівна із своїми учнями закріпили знання дітей про казкових героїв, розвивали образне мислення, фантазію, творчу уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності, формували позитивні моральні риси, вчили доброзичливо ставитись одне до одного, вчасно приходити на допомогу, розвивати комунікабельність,  виховувати інтерес до народної творчості, бажання дізнатися про щось нове.

Глядачі отримали задоволення від перегляду казки, їм було цікаво і весело.