Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

Від Карпатських гір до брянських лісів, від заболочених витоків Прип’яті до Таманської затоки Азовського моря, з’єднана в одне ціле могутнім Дніпром, напоєна гірськими потоками, що сплелися в блакитну нитку Дністра, лежить у центрі слов’янського світу Україна… Вплетена у сонячному вінку з весняних квітів, у смарагдовій накидці із зелених шат, вона завжди прекрасна… Варто лише захотіти і докласти частку власних зусиль кожної людини, і безкрайні похмурі степи посміхнуться барвистою веселкою квітів … Вчитель географії Бондар Ігор Іванович та учні 4-А класу гімназії 8 квітня намагались розкрити одвічні таємниці природи на учнівській науково-практичній конференції «Сім природних чудес України».

Вчитель початкового навчання Накладова Майя Володимирівна та учні 3-Б класу школи І ступеня 8 квітня првели учнівську конференцію «Українська криниця». Адже саме біля криниць збиралася молодь на свята, водила хороводи, жартувала, освідчувалась у коханні. Звідси, напоївши коней, їхали козаки боронити рідну Україну. Вагоме значення при оздобленні мала кольорова символіка: червоний – любов, жага, боротьба, чорний – смуток, нещастя, зелений – весна, оновлення життя. 

В рамках проекту «Ювілей книги» і з нагоди 105-ї річниці написання драми-феєрії «Лісова пісня» вчитель української мови та літератури Кукуруза Лариса Іванівна та учні 6-го класу гімназії 5 квітня провели проблемний семінар «Діамантовий вінець Лесі Українки». Було розглянуто питання: 1) Мистецький подвиг Лесі Українки 2) «Лісова пісня» і Полонщина 3) Міфологічна символіка драми-феєрії 4) Символіка чисел у творі «Лісова пісня» 5) Модель Лесиного світу. Леся Українка в «Лісовій пісні» склала нечуваної сили й краси гімн вільній людині». 

«Жінки і чоловіки є двома половинками людства, те, як   побудовані стосунки між ними, моделює людські стосунки взагалі» (Ріон Айслер)

 Допомогти педагогам зрозуміти істинну суть поняття «ґендер», навчити розпізнавати, усвідомлювати та запобігати ґендерним стереотипам, скерувати учителів на створення оптимальних можливостей для самореалізації у навчально – виховному процесі як хлопчиків так і дівчаток – мета психолого-педагогічного семінару «Гендерні особливості взаєморозуміння», який пройшов 31 березня у вигляді тренінгового заняття. 

30 березня відбулося засідання педагогічної ради з порядком денним:

1. Про методологію використання сучасних освітніх технологій (Доповідач Жалюк С.Л.) 

Виступили:

1) Ренчківська В.В.,  вчитель математики та інформатики, про використання ІКТ на уроках інформатики у школі І ступеня

2) Величко С.М., вчитель початкових класів, про сутність, форми та методи розвивальної технології

3) Ботвін О.О., вчитель англійської мови школи І ступеня, про  використання інтерактивних методів

4) Демчук Н.П., вчитель української мови та літератури, про технологію проблемного навчання

2. Про майстерність класного керівника: його творча ініціатива, вдосконалення методів, форм роботи з учнями   (Доповідач Маївка С.В.)
Виступили:
1) Хмиз В.А.,  класний  керівник 1-Б класу гімназії, про форми й методи роботи класного керівника над морально – етичним розвитком особистості
2) Босюк Т.М., класовод 2-В класу школи І ступеня, про інноваційні форми роботи класного керівника школи І ступеня.
3. Про формування психологічного образу класу і школи (Доповідач Гончаренко Н.Ю.)
Виступили:
1) Солодка О.В., класовод  3-В класу школи І ступеня
2) Кухар М.В., класний керівник 2-В класу гімназії