Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

 Створення сприятливого середовища для адаптації дитини до систематичного шкільного навчання забезпечуватиме їй подальший всебічний розвиток, успішне навчання та виховання. Саме тому 13 лютого в гімназії було зроблено перший крок до навчання. Майбутні школярі мали змогу ознайомитися із сучасними кабінетами початкових класів, комфортною їдальнею, музеями школи та народознавства. Також висококваліфіковані вчителі початкових класів Біленька Оксана Іванівна, Зарва Світлана Володимирівна, Шевчик Валентина Іванівна та вчителі англійської мови провели перші уроки. Що потрібно зробити, для того, щоб дитина добре вчився в школі?

Крок 1. Навчити дитину концентрувати увагу (розвиток уваги дитини).

Крок 2. Навчити дитину запам'ятовувати (розвиток пам'яті).

Крок 3. Вчимося логічно мислити (розвиток логічного мислення).

Адже хороший результат неможливий без формування і розвитку пізнавальних здібностей дитини!  

Фоторепортаж 

 В рамках Всеукраїнської акції «Хвиля безпечного Інтернету – 2016» вчитель інформатики Дудко Наталія Вікторівна та учні 2-А і 2-В класів гімназії 9 лютого провели учнівську конференцію «Всесвітній день безпеки в інтернеті». Учні обговорювали питання про те, як визначити інтернет-залежність, розглянули переваги та недоліки інтернету, а також шість корисних правил користування інтернетом.

 

 Практично кожна сучасна людина є активним користувачем Інтернету. Хтось знає, хтось здогадується, а хтось вже стикався з проблемами безпеки власного комп’ютера і особистої інформації. Тому, з метою запобігання всім тим негативним явищам та небезпекам, вчителі інформатики Кухар Марія Вікторівна та Дудко Наталія Вікторівна провели тренінг для учнів з безпечної поведінки в Інтернеті, на якому розглянули питання:
1. Самопрезентація в мережі
2. Кодекс етичної поведінки 
3. Знайомства в  Інтернеті
4. Протидія агресії в Інтернеті
5. Відповідальність
Парадокс Інтернету: він з’єднує людей, що знаходяться далеко, але роз’єднує з тими, хто знаходиться поруч. 

 6 лютого Полонська гімназія радо запросила малечу до віртуального «Морського круїзу» - свято першого знайомства зі школою.
Для майбутніх першокласників та їх батьків була представлена концертна програма, знайомство з першими вчителями та школою. Малеча з радістю брала участь в конкурсах, за що кожен отримав подарунок.
Перша зустріч відбулась. А далі щосуботи працюватимуть підготовчі курси з 1000 до 1130 год. Чекаємо в нашому навчальному закладі!
Фоторепортаж зі свята

 5 січня відбулося засідання педагогічної ради з порядком денним:
1.Про педагогічне проектування : реальність і перспективи (Доповідач   Молодоженя І.В.)
2. Про  заохочення і покарання як методи педагогічного впливу (Доповідач   Жалюк С.Л.)
3. Про роботу педагогічного колективу щодо формування особистісних якостей та соціальної активності учня – громадянина – патріота України (Доповідач  Маївка С.В.)
4. Про рівень викладання та якість знань учнів з математики, основ здоровя та шляхи його поліпшення  (Доповідач  Молодоженя І.В.)
5.Про  адаптаційні траекторії у питанні наступності : навчання між початковою школою та гімназією (Доповідач Гончаренко Н.Ю.)
6. Про визначення претендентів на нагородження медалями за результатами річного оцінювання в 6-ому класі та за І семестр 7-го класу  (Доповідач Марченко Г.О.)
7. Про визначення претендентів на нагородження свідоцтвом з відзнакою   (Доповідач Марченко Г.О.)