Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

Чим відрізняється кролик від зайця? І що між ними спільного? Думається, що ці питання хвилюють багатьох. Тому учні 3-В класу школи І ступеня разом із вчителем-класоводом Солодкою Ольгою Василівною вирішили розглянути ці питання  на учнівській конференції  «Чим відрізняється заєць від кролика?», яку провели 19 лютого. 

 На теле- і кіноекранах ми щоденно бачимо калейдоскоп людських облич, які відрізняються один від одного кольором шкіри, волосся, очей, формою голови. Багато людей вирізняються одягом, способом життя. Але всі вони разом складають людство — населення Землі. Незважаючи на всю різноманітність, людство єдине і живе у спільному домі, що має назву Земля.
    Скільки ж людей живе на Землі? Що таке людські раси? Чим вони відрізняються одна від одної? – питання, які розглянули 16 лютого учні 3 – Б класу школи І ступеня та вчитель англійської мови Ліпінська Юлія Леонідівна на  учнівській конференції «Скільки людей на Землі?»

Згідно переконання В.Сухомлинського, дуже важливо, щоб кожне покоління мало духовне життя та моральні цінності. Тому згідно його переконань  ми намагаємося кожну дитину вчити і вчити, адже вона живее не в пустелі, а серед людей і кожен її крок відбивається на ближньому, тому що вона кудись іде з якоюсь метою; кожне її слово відгукується в душі іншої людини, але як воно відгукнеться залежить від неї самої. Уже те, що дитина дивиться на навколишній світ і бачить його, – приховує в собі добро і зло: все залежить від того, що вона бачить і як бачить. Дитяче серце чутливе до заклику творити красу й радість для людей – важливо тільки, запевняв В.Сухомлинський, щоб слідом ішла праця. Дитина, яка відчуває, що своїми вчинками приносить радість ближнім, змалечку навчатиметься узгоджувати власні бажання з інтересами людей, а це важливо для виховання доброти й людяності, без якої немає совісті, немає справжньої людини. Тому усі учні гімназії долучилися до проекту «Даруємо позитив», в рамках якого гімназисти добирали різноманітні форми роботи із молодшими школярами. Сподіваємося, що такі форми роботи краще згуртують учнівські колективи.

   
   

Як відомо, в Україні Всеукраїнський день бібліотек святкують 30 вересня, проте 10 лютого - відмічається 55 років з моменту затвердження "Положення про шкільну бібліотеку".  В рамках цього дня Боженко Н.І. та Музика І.Ю. спробувати привернути увагу школярів до особливої ролі та значення шкільних бібліотек у процесі їх навчання та виховання.