Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

10 січня відбулося засідання педагогічної ради з порядком денним: 1. Про адаптаційні траєкторії у питанні наступності навчання між  початковою школою та гімназією. 2. Про  стан викладання навчальних предметів: фізика та астрономія, хімія. 3. Про визначення претендентів на нагородження золотою та срібною медалями і свідоцтвом з відзнакою. 4. Про обговорення та затвердження колективного договору. 5. Про профілактику і запобіганню насилля та булінгу в шкільному середовищі. 6. Про ТБ та охорону праці. 7. Про звернення громадян.

9 січня відбулося тренінгове заняття «Секрети успіху». Під керівництвом психолога Гончаренко Н.Ю. педагоги визначали якості успішної людини, «прокладали» шлях до успіху. Кожен учасник отримав талісман успіху. 

Альберт Ейнштейн стверджував, що гра – вища форма дослідження. Саме у формі гри-квесту 4 січня було проведено методичний семінар.

У літературі поняття "квест" означає  подорож персонажів до певної мети через подолання труднощів. Тому перед педагогами було завдання - подолати перешкоди та поповнити свій педагогічний арсенал новими методами та прийомами роботи.

В ході гри педагоги демонстрували:

ü     вміння нешаблонно мислити,

ü     вміння продукувати оригінальні ідеї,

ü     ініціативність та творчість

Своїми  педагогічними «скарбами» ділились Павленко І. П., Кукуруза Л. І., Шевчик В. І., Бондар Н. В., Сайчук І. В. та Паламарчук Н. Ю.

Квест пройшов невимушено та цікаво. Вчителі отримали естетичну насолоду від творчого напруження своїх інтелектуальних і фізичних сил.

 

В грудні було проведено  шість учнівських науково-практичних конференцій:

07 грудня – Як подорожує краплинка води – Кондратюк Галина Анатоліївна та учні 1-х класів школи І ступеня

11 грудня – Феномени людського організму: наукова точка зору – Бондар Наталя Василівна та учні 5–А та 5-Б класів гімназії

17 грудня – Різдвяна подорож – Атаманюк Тетяна Миколаївна та учні 3-А класу гімназії

18 грудня – «Як серцю висловить себе? Чи ж зрозуміє хто тебе?» (сторінками творів Тютчева)  Березова Світлана Євгенівна та учні 7-А класу гімназії

26 грудня – В гостину до Михайла Стельмаха – Молодоженя Оксана Вікторівна та учні 3-В класу гімназії

27 грудня – Хайп як елемент сучасної культури – Нікончук Назар Іванович, Рибачок Антоніна Валентинівна та учні 7-А класу гімназії