Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

Шановні відвідувачі сайту Полонської гімназії

    Я щиро рада, що його сторінки зацікавили вас. Із задоволенням поділюся з вами інформацією про основні напрямки роботи успішного навчального закладу. Сподіваюся на те, що знайомство з нашим освітнім закладом буде для вас не тільки цікавим, але і корисним.
     Школа вперше гостинно відчинила свої двері в 1803 році. І ось сьогодні, через 210 років після її відкриття, ми можемо сміливо заявити про себе, увірвавшись в безкраї простори «всесвітньої павутини», надаючи всім бажаючим можливість тримати з нами постійний зв'язок.
     Полонська гімназія  - це школа рівних, але різноманітних можливостей. Ми стверджуємо, що неуспішних людей немає. Успіху може добитися кожен, якщо надати йому відповідні можливості. Наша школа - це установа Успіху: ми не боремося з вадами дітей, ми розвиваємо їх гідності. Реалізація творчого та інтелектуального потенціалу, закладеного в кожній дитині, - головне завдання нашої установи.
     Педагогічний колектив гімназії – спілка  професіоналів, що виробили за роки спільної роботи цілісну систему освіти і виховання, котрі чудово розуміють: що б не говорили про «навчання і з захопленням», які б «мотиваційні» і «ігрові» моменти не вводили в процес навчання, не варто забувати головне. Навчання не розвага, не легка прогулянка. Навчання - це насамперед соціально значима, необхідна суспільству, часом монотонна, механічна, важка, відповідальна, і разом з тим, цікава, радісна, та що звеличує, ПРАЦЯ. Праця, що вимагає зусиль, мобілізації, самовіддачі. Дитина повинна бачити прямий  і безпосередній  зв'язок між своїми нинішніми успіхами у навчанні та подальшим просуванням по соціальних сходинках. Виховання працьовитості у  гімназиста  - надважливе виховне завдання, яке вирішують кожну годину і кожен день наші вчителі.
     Зміст і технологія освіти - це не просто набір навчальних предметів. Це насамперед сутнісні характеристики освіти, що визначають розвиток особистості дитини, її тип мислення. Тому музика і танці, живопис, карате і шахи, театр гармонійно доповнюють освіту дитини. Полонська гімназія - це школа, в якій створена особлива, позитивно емоційна атмосфера тісної співпраці вчителів, дітей та їх батьків. В гімназії  є неповторне обличчя, що відрізняє його від інших  навчальних закладів. Навчання в нашій школі не тільки якісний освітній процес, а й насичена позакласна життя з виїздами школярів на природу, туристичні зльоти, випуском шкільної газети , концертами, фестивалями, творчими іграми і спортивними змаганнями.
     Простір школи «фізично» відкритий  і доступний  для кожного з батьків. Гімназія готова до інтенсивного інформаційного обміну та надання достатніх можливостей для батьків в управлінні школою.
     Тому ми особливо цінимо   знайомство батьків зі школою  задовго до безпосереднього початку навчання в гімназії  їхніх дітей. На сайті батьки наших майбутніх учнів можуть ознайомитися зі структурою гімназії, умовами навчання в ньому, досягненнями наших учнів і педагогів, новинами шкільного життя і анонсами майбутніх заходів.
     Я вважаю, що наш сайт стане місцем для конструктивного спілкування, і дуже сподіваюся, що коло наших друзів і соціальних партнерів буде постійно збільшуватися. Ми запрошуємо вас, і ваших друзів, і друзів ваших друзів частіше  бувати на сторінках нашого інформаційного ресурсу, брати участь в обговоренні питань шкільного  та позашкільного життя, освіти і виховання.
     Свої запитання та пропозиції ви можете залишати в гостьовій книзі або на форумі. Давайте разом будемо дорослішати і одночасно на  довгі роки залишатись  молодими  душею. Нехай наше спілкування додасть всім оптимізму, впевненості в майбутньому, допоможе розібратися в складних проблемах сучасного життя, краще зрозуміти себе і оточуючих!

З повагою до Вас, директор гімназії Марченко Ганна Олексіївна.

 

Дорогі батьки та учні! Шановні колеги !

    Почався відлік другого десятиліття XXI століття. Ми живемо в дивовижний час, коли у всьому світі відбувається переоцінка цінностей і на перше місце виходять знання. Освітній рівень стає головним фактором успіху. Це відноситься і до окремої людини, і до країни в цілому.
    За більш ніж 10 - річну  історію чітко визначилася місія нашої гімназії, яка полягає в розвитку у дітей мотивації до подальшої освіти. Для її реалізації у нас є достатні початкові умови :
• сильний педагогічний колектив;
  відмінники освіти України;
• давні традиції математичної освіти та іноземної мови.
    Це багато в чому було досягнуто завдяки здійсненню Програми інноваційного розвитку гімназії. За ці роки ми багато чому навчилися, і тепер, мабуть, настав час приступати до розробки нової Програми.
    Які ж шляхи вдосконалення освітнього процесу ми бачимо?
    Насамперед, треба виходити з того факту, що загальна освіта в школі не   починається і не закінчується в школі. Тому успіх багато в чому буде залежати від того, як буде організовано взаємодію школи з батьками. Для нас, педагогів, школа не просто робоче місце, а друга домівка. Тут ми проводимо більшу  частину свого часу.
    Так само і діти: вони приходять до школи не тільки для отримання знань, а й для спілкування. Школа є основним інститутом соціалізації - саме тут діти стають громадянами. І від того, в яких умовах буде проходити цей процес, залежить і результат. А створювати умови повинні і вчителі, і батьки.
    Наразі ситуація така, що саме вчителі несуть весь тягар розробки ідеології розвитку гімназії та її практичної реалізації. Можливо, має сенс більш активно залучити до цієї роботи зовнішні ресурси - батьків, наших випускників, більш активно використовувати сформовані зв'язки з вузами, науковими інститутами, підприємствами. Необхідно створити систему управління, здатну забезпечити гімназії сталий розвиток в період переходу на нові стандарти освіти.
   Необхідно всіляко підтримувати підвищення кваліфікації наших вчителів, їх наукову роботу з виходом на захист дисертацій, на публікації в науковій періодиці, на видання методичних матеріалів.
    У сьогоднішній ситуації являється перспективною система, яка  склалася в гімназії, коли поряд з математичною підготовкою дається гарна  гуманітарна освіта. Тим самим ми даємо дітям більше можливостей вибрати свій подальший шлях. При цьому навіть не найсильніші учні, залишаючись у високоінтелектуальному середовищі, безумовно, позитивно впливає на їх подальший розвиток. Наявність якісної  математичної та гуманітарної освіти є нашою безумовною перевагою, і цим треба ефективно користуватися.
    При  гімназії функціонує початкова школа з поглибленим вивченням англійської мови. Це дуже корисний ресурс, оскільки саме таким шляхом гімназія зможе отримати учнів, вже адаптованих до підвищених вимог. Це, звичайно, складно, але дозволяє підвищити конкурентоспроможність в плані набору учнів, що є досить актуальним в силу сформованої в країні загальної демографічної ситуації.
    Важливим напрямком є ​​участь у різних конкурсах. Що стосується учнів, то в останні роки нам вдалося розгорнути цю роботу. Кількість школярів, які беруть участь у підготовці проектів, за 5 років зросла майже в 10 разів. Тепер справа за вчителями. Тут ми також  входимо в число лідерів. Участь у професійних конкурсах, підготовка науково – практичних конференцій та  розробок, інших документів - це дійсно трудомісткий процес. Але «дорогу здолає той, хто йде».
    Організація сучасного навчального процесу неможлива без активної взаємодії з наукою. У гімназії є умови, щоб стати експериментальним науковим центром для відпрацювання нових освітніх методик.
    В умовах модернізації економіки перед гімназією стоїть складне завдання - навчити дітей жити в умовах, які складуться через 10 років. Її успішне рішення може бути отримано тільки спільними зусиллями.

 Директор гімназії

Дорогі батьки майбутніх першокласників!

     Полонська гімназія - це  освітній заклад, розташований у центрі старовинного українського містечка  Полонне. У гімназії здобувають освіту учні з 1 по 11 класи.
   Місія нашої гімназії визначається прагненням до відновлення традицій класичної гімназійної освіти в Україні  на основі створення творчої атмосфери, вдосконалення професійної майстерності педагогів, розвитку варіативних можливостей для розкриття індивідуальних здібностей учнів.
     Наша мета - створити в гімназії мікроклімат психологічної комфортності і довіри, в атмосфері якого вищими цінностями стають порядність, доброта, чесність, інтелігентність.
    Сформувати необхідні умови для вільного творчого розвитку, забезпечити процес творчого пошуку всіма необхідними ресурсами, включити в освітній процес новітні технології, надати можливості для афішування результатів творчого пошуку - ось основні завдання педагогічного колективу нашої гімназії.
    Для нас пріоритетні такі напрями діяльності:
   1. Реалізація ідеї інтелектуальної, духовно-моральної освіти на основі гуманізації      шкільного освітнього простору, освоєння змісту освітніх програм гімназійного рівня;
    2. Розвиток індивідуальних інтелектуально - творчих здібнос тей учнів на основі створення цілісної світоглядної системи;
    3. Формування здібностей до саморозвитку, співпраці і співтворчості;
    4. Забезпечення наступності в управлінні кар'єрою учнів.
    У Стародавній Греції говорили: «Учень - це не посудина, яку можна наповнити, а факел, який потрібно запалити».
    Запалити може тільки той, хто «горить» сам. Серед вчителів гімназії чимало яскравих представників педагогічної професії, які іскрами свого таланту запалюють в серцях учнів щире прагнення до знань.
     Ми відкриті до співпраці!  Ласкаво просимо в нашу гімназію!

З повагою, директор гімназії, Ганна  Олексіївна Марченко

 

 

Автор : joomla блоги