Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

Альберт Ейнштейн стверджував, що гра – вища форма дослідження. Саме у формі гри-квесту 4 січня було проведено методичний семінар.

У літературі поняття "квест" означає  подорож персонажів до певної мети через подолання труднощів. Тому перед педагогами було завдання - подолати перешкоди та поповнити свій педагогічний арсенал новими методами та прийомами роботи.

В ході гри педагоги демонстрували:

ü     вміння нешаблонно мислити,

ü     вміння продукувати оригінальні ідеї,

ü     ініціативність та творчість

Своїми  педагогічними «скарбами» ділились Павленко І. П., Кукуруза Л. І., Шевчик В. І., Бондар Н. В., Сайчук І. В. та Паламарчук Н. Ю.

Квест пройшов невимушено та цікаво. Вчителі отримали естетичну насолоду від творчого напруження своїх інтелектуальних і фізичних сил.

Автор : joomla блоги