Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

«Шкільна бібліотека – центр творчого розвитку дитини»

Людина народжується на світ не для того,щоб зникнути безвісною пилинкою.

Людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний.                                                                                                 B.О.Сухомлинський                                                                                                                                                               

Лінійка, приурочена відкриттю місячника: Його  геній вродив рясно, як святе дерево,

                                                                                  Чиє віття простяглося крізь часи,

                                                                                    Чиї плоди люди завжди будуть цінувати.

                                                                                                                                    Є.Камілару

Інформаційно -  просвітницькі заходи

1. Тематичні  книжкові  виставки, приурочені 100 – річчю від дня народження В.О.Сухомлинського:

-  «Вічний слід на землі»;                                                                                                                                       

- «В.О.Сухомлинський – дітям».

2.Читацький флешмоб «Дерево казок Сухомлинського» - 4-ті кл. (інсценівки до творів)

3. «Золоті розписи мудрості» - презентація літературної спадщини В.Сухомлинського. :

Його геній вродив рясно, як святе дерево,

                                               Чиє віття простяглося крізь часи,

                                               Чиї плоди люди завжди будуть цінувати  (Є.Камілару)                                                                                                    

 4. Урок доброти «Ювелір дитячої душі» 2-і кл.

 5. Круглий стіл «Формування, підтримка й розвиток дитячої творчості засобами книги й мистецтва».

 6. Конкурс малюнків до творів Сухомлинського «Кольорова феєрія»

 7. Тиждень родинного читання «Я прочитаю тобі казку» (діти читають казки В.Сухомлинського батькам); анкетування.

8. Бесіди: «Виховуємо творчого читача». «Бездоння людської мудрості у творах В.О.Сухомлинського»

  Є три види читачів: перший – це той, хто насолоджується, не    розмірковуючи;

другий – це той, хто судить, не насолоджуючись;

 і третій, серединний, - хто судить   насолоджуючись і, насолоджуючись, розмірковує.

Саме останній і відновлює твір знову. (Й.Гете)           

9. Літературний квест «Школа добра В.О.Сухомлинського» 3-і кл.

Було  створено лекбук (книгу на колінах), яка стала путівником до станцій «Біографічна» з ключовим словом РОДИНА, «Літературна» - з ключовим словом ДОБРО, «Казкова» - з ключовим словом СУХОМЛИНСЬКИЙ. Діти давали оцінку вчинкам героїв (добрі, чуйні, люблять природу).         

10. Творче завдання до творів В.Сухомлинського «Продовж казку».

11. Урок краси «Мистецтво, що випромінює радість», виставка творчих робіт.

12. «Це була виняткова людина,яка прожила прекрасне життя…» - конференція для старшокласників.

Автор : joomla блоги