Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

 Цьогоріч педагогічна та учнівська спільнота нашої гімназії долучились до відзначення 100-річчя від дня народження славетного українського педагога Василя Олександровича Сухомлинського.

   Було проведено методичну оперативку, педагогічну раду,  педагогічні читання, засідання предметних кафедр, на яких  розглядались питання використання ідей В. Сухомлинського у просторі української освіти. Привернуто увагу, що цінності педагогічної системи Василя Олександровича співголосні з ключовими ідеями Нової української школи: дитиноцентризм, партнерство, любов до рідної мови, екологічний світогляд, розвиток дитячої творчості, дослідження світу природи і людей.

У шкільній бібліотеці діє книжково-ілюстративна виставка присвячена 100- річчю з дня народження В. О. Сухомлинського.

Учні 5-х класів гімназії підготували для учнів початкової школи флешмоб «Дерево казок» та презентацію творів Василя Сухомлинського, інсценізували казки «Байдужий пеньок»,  «Народження егоїста», «Гвинтик», «Квітка і пелюстка». 

У 3-Б класі початкової школи був проведений урок доброти «Людина починається з добра».  Працюючи в групах, учні читали та аналізували твори, вчилися на вчинках головних героїв творити добро. Діти під відкритим небом писали  казочки і оповідання.

Учні 7-х класів гімназії провели учнівську лінійку «Серце віддавав дітям».

Вивчення спадщини великого педагога у контексті викликів часу  є магістральним шляхом подальшого впровадження його ідей у сучасний освітній простір.

Автор : joomla блоги