Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

Бібліотека – шлях до храму, який кожний будує в душі своїй, створюючи себе – розумного, справедливого, культурного, люблячого Україну.

Бібліотека повинна бути подібною до розкритих обіймів.  
Роджер Розенблат

  Бібліотека – це організм, який є живим тоді, коли він змінюється разом із суспільством в цілому та користувачами зокрема. Так, як кисень потрібен людині, щоб дихати, бібліотеці потрібні читачі, щоб вона могла продовжувати жити. Цей постулат повинен стимулювати всю діяльність, усі бібліотечні процеси, які спрямовані на задоволення потреб реальних і потенційних користувачів бібліотеки. 
  Бібліотека завжди була збирачем, хранителем і дослідником творів друку – вічних пам’яток писемності, а бібліотекарі – вірними зберігачами і популяризаторами духовного надбання поколінь.
    Бібліотека – структурний підрозділ освітнього закладу, діяльність якого націлена на накопичування, оброблення, зберігання та поширення інформації для забезпечення освітнього процесу інформацією та ресурсами. Крім цього, шкільна бібліотека сприяє загальному інтелектуальному розвитку учнів і професійному зростанню педагогічних кадрів, формує та вдосконалює інформаційну компетентність усіх учасників освітнього процесу.
  Отже, бібліотека – це фундамент освіти і самоосвіти; за своєю суттю вона є берегинею людського знання.

 

   

 

Завдання шкільної бібліотеки

  • Сприяти реалізації державної політики в галузі освіти, розвитку навчально-виховного процесу; виховання загальної культури, національної свідомості, шанобливого ставлення до книги;
  • Виховання у школярів інформаційної культури, культури читання; формування вміння користуватися бібліотекою, її послугами, довідковим апаратом;
  • Забезпечувати ріст професійної компетентності педагогічних кадрів;
  • Сприяти самоосвіті  учнів та педагогів за допомогою різних форм і методів бібліотечної роботи; забезпечувати літературою для задоволення їхніх соціальних і культурних потреб.

 

Основні напрямки роботи бібліотеки

  • Робота з бібліотечним фондом
  • Довідково-бібліографічне забезпечення навчально-виховного процесу
  • Вивчення та розвиток читацьких інтересів, керівництво читанням дітей
  • Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу
  • Діяльність бібліотеки на допомогу навчально-виховному процесу
  • Популяризація літератури

 

 

Завідуюча бібліотекою - Боженко Ніна Іванівна

 

Бібліотекар - Музика Ірина Юріївна

 

Бібліотека працює з 9.00 до 15.45
Останній день місяця – санітарний.

 

 

Тут книги розумні спокійно живуть

У тихій величній світлиці.

А двері широкі, відкриті ведуть

До знань золотої скарбниці.

Герої романів, легенд, повістей

У тиші говорять із нами.

В книжках – відкриття всіх великих людей,

Думки, що хвилюють віками.

Ведуть нас в незнане книжки,

Розрадять, коли нам нелегко.

Для нас зберігає їх довгі роки

Шкільна бібліотека

 


 

План роботи шкільної бібліотеки включає такі показники:

  • організація інформаційної діяльності;
  • формування, використання та збереження книжкового фонду;
  • організація обслуговування читачів, залучення до систематичного читання, популяризація бібліотеки;
  • інформаційна та довідково-бібліографічна робота;
  • робота з підручниками;
  • робота з батьками та педагогічним колективом.

 



 

В нашій бібліотеці ви можете:

  • Користуватись читальним залом.
  • Підготувати реферат, цікаве повідомлення.
  • Взяти участь у всіх заходах, що проводить бібліотека.
  • Стати членом ради бібліотеки.

 




Завдання, які повинні ставити перед собою читачі:

  • Уяснити і засвоїти прочитаний матеріал;
  • Продумати прочитане;
  • Зробити із прочитаного необхідні для пам’яті висновки;
  • Чітко усвідомити, що дала тобі прочитана книга.

 





Способи читання:

  • Читання-перегляд, коли книгу побіжно гортають для загального знайомства з нею;
  • Читання вибіркове, коли читають докладно та зосереджено лише потрібні місця;
  • Читання повне, коли уважно читають весь текст, але ніякої особливої роботи з ним не ведуть;
  • Читання з проробкою матеріалу, що передбачає складання різного виду записів та поміток.

 

Корисні поради

 

    Єдині вимоги до учнів по збереженню підручників  
  Поради шкільного бібліотекаря читачам-школярам  
  Як вибрати книгу для читання  
  Нудний підручник? Що робити?  
  Десять порад з виховання маленького читача  
  Десять порад, як зацікавити дітей читанням  
Автор : joomla блоги