Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

Основні завдання методичного об'єднання класних керівників

1.     Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки.

2.     Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виконання та соціалізації учнів.

3.     Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями щодо сучасних форм і методів роботи.

4.     Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів.

5.     Вивчення, узагальнення та використання прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників.

6.     Сприяння створенню й розвитку системи виховної  роботи класних колективів.

 

Методичне об'єднання класних керівників

 1.     Організовує колективне планування й колективний аналіз діяльності класних колективів.

2.     Координує виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі.

3.     Визначає та узгоджує принципи виховання та соціалізації учнів.

4.     Організовує вивчення та застосування класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.

5.     Здійснює обговорення соціально-педагогічних програм класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалів з досвіду роботи та атестації класних керівників.

6.     Оцінює роботу членів об'єднання, подає адміністрації школи пропозиції щодо заохочення кращих класних керівників. 

 Рівень педагогічної майстерності 

 

Стаж роботи класним керівником 

 

Професіограма класного керівника 

Автор : joomla блоги