Наукова діяльність

Наукова діяльність

Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. Сухомлинський

Методичний кейс

Методичний кейс

Якщо є хороший вчитель, то є надійне майбутнє у держави, суспільства
С.Руссова

Наукова діяльність

Соціальна робота

В кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світитись
Сократ

Наукова діяльність

Виховна робота

Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський

Наукова діяльність

Бібліотека

Книги - кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління
Ф. Бекон

Наукова діяльність

Психологічна служба

Не можна вилікувати тіло - не лікуючи душу, і навпаки: вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло 
Гіппократ

×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

Світла і добра, благополуччя і процвітання, віри і любові!

Нехай у серці панує лише світло; в будинку — затишок; у близьких — міцне здоров’я і радість у душі!
           Христос Воскрес! Воістину Воскрес!

29 березня було проведено звіт про підсумки роботи над науково-методичною проблемою. Про хід реалізації науково-методичної проблеми розповіла заступник директора Жалюк Світлана Леонідівна. Керівники предметних кафедр прозвітували про діяльність та результативність роботи цих підрозділів.

28 березня було проведено засідання педради, на якому розглядались питання педагогіки партнерства, психологічного супроводу та інтеграції освітнього процесу згідно Концепції НУШ. Про результативність чергової атестації педагогів розповіла директор Полонської гімназії Марченко Ганна Олексіївна.

У розпалі весняні канікули, а вчителі продовжують підвищувати свою професійну компетентність. Так, 27 березня проведено флештренінгове заняття «Повір у себе» з метою підвищення психологічної компетентності педагогів, розвитку впевненості та подолання психологічних бар’єрів.

 

В березні було проведено сім учнівських науково-практичних конференцій:

01 березня Числові послідовності в історичному аспекті Хмиз Вікторія Анатоліївна та учні 5-А класу гімназії

14 березня В історії квітів – частина історії людства Жолобова Марія Ізмаїлівна та учні 2-Б класу гімназії

14 березня – Чим запам’яталися нам 90-ті – Рибачок Антоніна Валентинівна та учні 6-А класу гімназії

15 березня Places of interest in London Молодоженя Наталія Володимирівна та учні 2-А класу гімназії

21 березня – Чому верба зацвітає найперша? – Шевчик Валентина Іванівна та учні 2-В класу школи І ступеня

21 березня – Чому арахіс називають земляним горіхом? – Величко Світлана Микитівна та учні 3-А класу школи І ступеня

22 березня – Яка мова офіційна в США? – Ботвін Оксана Олексіївна та учні 3-А класу школи І ступеня