×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: home/polgi180/public_html

Шановні батьки та учні!

З метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби СОVID-19 з 05 до 18 квітня 2021 року навчання у закладі відбуватиметься з використанням дистанційних технологій.

Організація навчання для учнів початкової школи буде здійснюватися на сервісах Zoom і Meet, для гімназії - на платформі GSuite згідно розкладу занять. Посилання на онлайн-уроки, матеріали до них та інше розміщуватимуться в Classroom.

Про відсутність дитини на уроці за будь-якої причини, у тому числі у разі відсутності технічних можливостей, просимо повідомляти класних керівників.

 

 

1 квітня відбулася зустріч з Ігорем Сіреньким, консультантом комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників». Під час зустрічі для учасників було розкрито актуальні питання застосування Google-сервісів в роботі педагога, переваги використання  та особливості заповнення електронного журналу.

Під таким гаслом проходила атестація педагогічних працівників у нашому закладі освіти. 23 березня 2021 року під головуванням директора гімназії Бондаря І. І. було проведено підсумкове засідання атестаційної комісії, на якому власне розглядались питання про кваліфікаційний рівень педагогів. В ході атестації  вчителі оформлювали леп бук, в якому визначали складові педагогіки партнерства, поповнювали методичну скарбничку власними педагогічними скарбами, створювали цитатне асорті. Атестація пройшла конструктивно, злагоджено, цікаво. Зрозуміли, що серцебиття Полонської гімназії відбувається завдяки любові до своєї справи маленьких сердець тих, хто працює в ній.

Свої творчі пошуки та надбання, свій педагогічний досвід, використання передових ідей та інноваційних технологій, які впроваджувалися протягом кількох років, вчителі презентували у ході звітів, що проходили в гімназії. Кожен педагог продемонстрував свій професійний зріст та самовдосконалення, творчий пошук, системність та результативність  своєї роботи.

       Досягнення висот педагогічної майстерності потребує максимальних особистих зусиль, енергії, природних нахилів і здібностей, величезної працездатності і, найголовніше, – безмежного бажання досягти педагогічної майстерності.